Jdi na obsah Jdi na menu
 


                                           TECHNICKÉ PŘEDPISY

Třída TRABANT

DIVIZE A - historic

Automobily se sportovními úpravami dle homologace FIA A 5210 a s předepsanými bezpečnostními prvky

- připravovaná divize na sezonu 2008 v případě dostatečného zájmu soutěžících

DIVIZE A 1

Seriové automobily bez speciálních bezpečnostních prvků

MOTOR

- Trabant - dvoutaktní se šoupátkovým rozvodem a chlazený vzduchem

- válce Trabant - dvoukanálové

- hlavy válců Trabant

- karburátor seriový Trabant s možností úpravy a výměny trysek

- seriové uložení a upevnění karburátoru

- max. průměr sání - 28 mm

- seriové výfukové sběrné potrubí

- výfuk libovolný

- v případě nejasnosti, co je seriový díl, je rozhodují Katalog náhradních dílů Trabant

PŘEVODOVKA

- seriová Trabant 4+1

- možná změna převodových poměrů

- seriový diferenciál

PODVOZEK A BRZDY

- musí být zachováno seriové zavěšení kol i system odpružení

- možná výměna tlumičů za sportovní či jejich úprava ve smyslu tuhosti

- brzdy libovolné

- ramena seriové - možnost zesílení a vyztužení

- možnost změny odklonu obou náprav

- ráfky libovolné

- pneu libovolné

BEZPEČNOSTNÍ VÝBAVA

- anatomická sedadla nebo sedadla s integrovanou opěrkou hlavy

- doporučeny tří- nebo čtyřbodové bezpečnostní pásy

- doporučen hasicí přístroj 1 kg

- doporučen odpojovač autobaterie

- vozidla nemusí být vybavena bezpečnostním ochranným rámem

Vozidlo musí splňovat technické předpisy a bezpečnostní podmínky pořadatele závodu( instalace bezpečnostního rámu v Divizi A1 je možná a je na uvážení jezdce )

DIVIZE A 2

Automobily se sportovními úpravami na motoru a podvozku a s předepsanými bezpečnostními prvky

MOTOR

- Trabant - dvoutaktní se šoupátkovým rozvodem a chlazený vzduchem

- válce Trabant s libovolným počtem kanálů

- objem maximálně 700 ccm

- hlavy válců libovolné

- karburátor libovolný

- výfukové sběrné potrubí libovolné

- výfuk libovolný

PŘEVODOVKA

- seriová Trabant 4+1 nebo 5+1

- možno měnit převodový poměr

PODVOZEK A BRZDY

- musí být zachováno seriové zavěšení kol i system odpružení

- možná výměna tlumičů za sportovní či jejich úprava ve smyslu tuhosti

- brzdy libovolné

- ráfky libovolné

- pneu libovolné

BEZPEČNOSTNÍ VÝBAVA

- bezpečnostní ochranný rám

- anatomická sedadla

- čtyřbodové bezpečnostní pásy

- hasicí přístroj, minimálně 1 kg

- odpojovač autobaterie, minimálně 2-pólový

Vozidlo musí splňovat technické předpisy a bezpečnostní podmínky pořadatele závodu

Třída WARTBURG

- vzhledem k malému počtu přihlášených bude v ročníku 2007 vypsána třída Wartburg pro vozy všech typů a úprav společně